Nowogrodziec: Prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych dla projektu pn. Rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Nowogrodziec - Etap Ia
Numer ogłoszenia: 219511 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: HYDRO-TECH SP. Z O. O. , ul. Młyńska 3a, 59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie, tel. (075) 734 96 00, faks (075) 734 96 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych dla projektu pn. Rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Nowogrodziec - Etap Ia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych dla projektu pn. Rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Nowogrodziec - Etap Ia nr POIS.01.01.00-00-186/09 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Organizacja i przeprowadzenie spotkań z mieszkańcami, 2. Organizacja i przeprowadzenie spotkań dla dzieci w wieku przedszkolnym (w wieku do 5 lat), 3. Organizacja i przeprowadzenie spotkań i konkursów dla dzieci w wieku od 5 do 12 lat, 4. Organizacja i przeprowadzenie spotkań i konkursów dla dzieci w wieku od 13 do 15 lat, 5. Organizacja i przeprowadzenie imprezy interaktywnej informacyjno-promocyjno-edukacyjnej (typu event), 6. Ogłoszenia i artykuły prasowe, 7. Zaprojektowanie i dostawa materiałów infomacyjno-promcyjno-edukacyjncych. Prawo opcji: Zamawiający zastrzega sobie w terminie do dnia 30.06.2015 roku, w zależności od bieżących potrzeb, skorzystanie z prawa opcji tj. możliwości dokonania dodatkowego zakupu materiałów promocyjnych i informacyjnych w ilości określonej w kol. 4 Tabeli nr 1 - Tabeli elementów rozliczeniowych w Formularzu ofertowym części I SIWZ IDW. Świadczenie w prawie opcji uruchamiane będzie jednorazowo lub sukcesywnie na podstawie jednostronnej dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że materiały zamawiane w ramach prawa opcji mogą mieć inny projekt graficzny m.in. magnesy, broszury. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9, 79.34.22.00-5, 22.46.20.00-6, 39.24.41.00-0, 79.82.30.00-9, 79.95.20.00-2, 92.31.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW wraz z załącznikiem do oferty 2) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy (stosownie do treści art. 144 ust. 1 u.p.z.p.), zgodnie z postanowieniami umowy. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, zmiany mogą dotyczyć: 1) zmiany terminu realizacji Umowy (wydłużenia lub skrócenia), 2) zmiany w kolejnościach i terminach; 3) zmiany wynagrodzenia wykonawcy (zmniejszenia lub zwiększenia), 4) zmiany terminów płatności, 5) zmiany zakresu umowy (zmniejszenie lub zwiększenie), 6) zmiany podatków i opłat, w tym stawki VAT; 7) zmiany terminu rękojmi. 3. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w części II niniejszej SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.hydrotech.ig.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Hydro-Tech sp. z o.o. ul. Myńska 3a, 59-730 Nowogrodziec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Hydro-Tech sp. z o.o. ul. Myńska 3a, 59-730 Nowogrodziec, sekretariat (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko pn. Rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Nowogrodziec - Etap Ia nr POIS.01.01.00-00-186-09 2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia nienależytego wykonania umowy. 3. Niniejsze zamówienie jest zamówiebniem sektorowym udzielanym w celu wykonywania działalności, w sektorze wodno-kanalizacyjnym, określonej w art. 132 ust. 1 pkt 4 oraz ust. 2 ustawy Pzp, o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jednocześnie powyżej kwot określonych w art. 4 ust. 8 ustawy Pzp, 4. W niniejszym postępowaniu nie przysługują środki ochrony prawnej, o których mowa w art. 179 -198g ustawy PZP (odwołanie, skarga do sądu) z uwagi na to, że niniejsze postępowanie nie podlega obowiązkowi stosowania ustawy PZP..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie